Przejdź do sekcji:
Ważne linki
Pozostałe serwisy
Oferta
Menu na urządzeniach mobilnych
Menu
Oferta
Design-Thinking
To metodologia rozwiązywania problemów metodami branży kreatywnej oraz nowe podejście do tworzenia innowacyjnych usług i produktów. To także metoda budowania zaangażowanych zespołów, według sentencji „proces – przestrzeń – ludzie”.
Co otrzymuje klient?
- Horyzont zwiększenia sprzedaży
- Strategię rozwoju
- Pomysły na nowe produkty, usługi i aplikacje
- Polepszenie komunikacji współpracowników
- Poprawę motywacji pracowników
- … i wiele innych
Jak to robimy?
- Tworzymy interdyscyplinarne zespoły
- Moderujemy cały proces warsztatów kreatywnych
- Pobudzamy grupy do ciężkiej pracy i dobrej zabawy
- Pomagamy uzyskać głębokie zaangażowanie zespołu, nastawiamy go na uzyskiwanie efektywności poprzez współpracę
Proces design-thinking
- Punktem wyjścia jest głębokie zrozumienie potrzeb użytkownika (empatia)
- Kolejnym krokiem jest diagnoza sytuacji oraz celne sformułowanie problemu (diagnoza potrzeb)
- Następnie generujemy pomysły oraz innowacyjne rozwiązania (generowanie pomysłów)
- Pomysły są prototypowane i testowane (prototypowanie i testowanie)